tirsdag den 16. august 2016

FLAKS er ankommet!

Rigtigt, rigtigt, rigtigt længe har vi (Tamara Nyvang Bredevang og jeg) bakset med FLAKS - et kreativt tidsskrift. Og nu er det endelig udkommet!
Læs det her
Følg os på facebook
Og send os dine egne kreationer! Vi søger bogstaveligt talt alle former og formater indenfor kreativitet.

Der kommer nok først til at udkomme et blad nr. 2 engang i 2017, nu da vi begge har travlt med eg. studie. Men at se bladet eksistere rigtigt (så rigtigt som et online-tidsskrift nu engang eksisterer) og modtage al den positive respons, har virkelig givet motivation til at lave det næste.
Jeg håber især på at vi modtager flere interessante tegninger/malerier, for det har hovedsageligt været poesi og fotografi.
I hvert fald. Jeg er stolt. Jeg ved Tamara er stolt. Det hele er fantastisk!
Læs-læs-læs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar